donderdag 12 juli 2012

Vandaag ben ik een dagje uit geweest om de eindexamen expositie van Academie Minerva te bekijken. Er hingen mooie dingen tussen dus een kijkje nemen was zeker de moeite waard ! Volgens mij was vandaag de laatste dag dus ik was nog net op tijd. Voor het eerst waren er ook een aantal 3D werken die ik erg leuk vond, en dat terwijl ik toch echt van de 2D werken ben. Hieronder heb ik een heel klein overzichtje voor jullie.




Het is altijd weer leuk om te zien en het motiveerd zeer ! Ik heb na zo'n dag altijd weer zin om zelf aan de slag te gaan, ik heb zelfs weer wat leuke ideeën. Moet ook, want volgend jaar moet ik er zelf exposeren.

2 opmerkingen:

  1. Hoi Lysanne, ik heb zelf denk ik niet zo heel veel met kunst, ik weet nooit goed wat ik er mee aan moet.
    Maar ik ben wel benieuwd wat je volgend jaar exposeert laat je dat nog zien?

    Groetjes en een fijn weekend, Marjonel

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Marjonel,

    Dat kan, met het overgrote deel kan ik zelf ook niets. Soms word het mij allemaal wat te 'zweverig'.

    Tegen de tijd dat het zover is laat ik het natuurlijk zien op de blog !

    Groetjes Lysanne

    BeantwoordenVerwijderen